Oeps! Hier staat niks…
Maar dat kunnen we oplossen! Tenminste, jij kunt dat nú als eerste oplossen. Hieronder kun je een nieuwe zoekopdracht uitvoeren of je navigeert via het menu naar de gewenste pagina. Mocht je nog steeds niet vinden wat je zoekt, neem gewoon even contact met ons op. Gaan wij intussen ook aan de slag om te achterhalen waarom je op deze pagina uitkwam. Merk je verder niks van.
Nu je hier toch bent, is het niet tijd om even te stretchen? Je zit vast al een tijdje achter je beeldscherm.. We hebben enkele simpele oefeningen voor je. Je hebt alleen een stoel nodig, zet je wieltjes even vast of pak een vaste stoel.

Was dat lekker of was dat lekker? Mocht je nu vergeten zijn waar je mee bezig was… Je had gezocht op iets wat er niet (meer) is. Kan gebeuren, maar we helpen je graag verder. Je kunt een nieuwe zoekopdracht doen via de zoekbalk hieronder. Of navigeer via het menu bovenin naar je gewenste productcategorie of andere pagina.
De meestgestelde FAQ’s
Hoe snel heb ik mijn product?
Op de productpagina van het product vind je de levertermijn van het desbetreffende product. Staat er nu niets op de productpagina, ga dan uit van 1-3 werkdagen. We zijn ook afhankelijk van de vervoerder, dus het kan helaas wel eens iets langer duren of juist toch sneller gaan. We zijn net mensen.
Welke betaalmethodes zijn er?
Je kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, Creditcard, Bankoverschrijving, of als bedrijf Op Rekening. Je eerste order dien je wel even vooraf te betalen. Voelt wat fijner, werken we tenminste niet voor niks.
Is er ook een fysieke winkel?
We hebben een showroom, waar je op afspraak een bezoek aan kunt brengen. Hier kun je overigens ook je producten afhalen, als je dat liever hebt. Lekker makkelijk.
Hoe kan ik retourneren?
Dat is simpel. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan in ons retourportal. Binnen 10 werkdagen na retourontvangst van je product door ons wordt het bedrag* teruggeboekt via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling plaatste. Komt helemaal goed.
* Krijg ik het volledige bedrag terug?
– is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
– is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
– is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.
Is er een kortingscode actief?
Momenteel is er geen kortingscode actief. Vind je een kortingscode op een verzamelsite dan is deze niet geldig. Pssst… als je je inschrijft voor onze Comfortabel werken™ mailing, ben je als een van de eersten op de hoogte van nieuwe aanbiedingen.
Meer vragen?
Antwoorden vind je op de FAQ pagina.