Hoe plaats ik een bestelling?

Laten we voorop stellen dat we het je zo makkelijk mogelijk willen maken. Mocht je tijdens het bestellen, of tijdens het bezoeken van de webshop, tegen een of meerdere problemen aanlopen, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Dan gaan we samen kijken waar het fout gaat en hoe we dat kunnen oplossen. Zodat jij je bestelling alsnog kunt afronden. Bij ons geldt: gratis bezorging, gratis ruilen, vertrouwd winkelen, veilig betalen & comfortabel werken™.

Klaar voor de start?

Bestellen doe je in 3 simpele stappen. Je kunt een bestelling plaatsen zonder account, maar we raden je aan om direct een account aan te maken. Dat maakt het makkelijker om je bestellingen te bekijken en je kunt zelf gegevens aanpassen. Wanneer je vervolgens nog een keer onze webshop bezoekt voor een volgende bestelling, log je in met je e-mailadres + wachtwoord en staan je gegevens al allemaal ingevuld. Dan bestel je dus zelfs in 2 stappen!

1 - Ergonomiewebshop

Leg het artikel in je winkelwagen.

2 - Ergonomiewebshop

Vul je gegevens in.

3 - Ergonomiewebshop

Reken je bestelling af.

Hoe vind ik mijn product?

Je kunt op verschillende manieren bij je gewenste product komen. Via ons menu hebben we alles ingedeeld op categorieën, zo kun je gemakkelijk door de webshop navigeren. Zoek je bijvoorbeeld een ergonomische muis, dan ben je binnen 2 klikken bij ons volledige aanbod ergonomische muizen. Ben je op zoek naar een specifiek product en weet je de naam of het artikelnummer, dan kun je natuurlijk ook onze zoekfunctie gebruiken. Door de hele webshop is de zoekfunctie zichtbaar. Rechtsboven op iedere pagina, links naast je winkelwagentje, vind je het zoekveld. Als je op het icoontje klikt opent het zoekveld. Hier geef je je zoekopdracht in en vervolgens duw je op ‘enter’ op je toetsenbord.

Welk product heb ik nodig?

Twijfel je welk product je nodig hebt? Geen probleem. Neem contact met ons op via e-mail, WhatsApp of telefoon om persoonlijk advies te krijgen. Bij de meeste producten staat bovendien vermeld welke klachten ze helpen verminderen.

Een geplaatste bestelling aanpassen

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en deze wilt aanpassen, is het afhankelijk van de fase waarin de bestelling zich bevindt of dit nog mogelijk is. Neem altijd even contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen doen. Is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen dan kun je het artikel altijd retourneren en het goede product opnieuw bestellen.

De meestgestelde FAQ's

Hoe snel heb ik mijn product?

Op de productpagina van het product vind je de levertermijn van het desbetreffende product. Staat er nu niets op de productpagina, ga dan uit van 1-3 werkdagen. We zijn ook afhankelijk van de vervoerder, dus het kan helaas wel eens iets langer duren of juist toch sneller gaan. We zijn net mensen.

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, Creditcard, Bankoverschrijving, of als bedrijf Op Rekening. Je eerste order dien je wel even vooraf te betalen. Voelt wat fijner, werken we tenminste niet voor niks.

Is er ook een fysieke winkel?

We hebben een showroom, waar je op afspraak een bezoek aan kunt brengen. Hier kun je overigens ook je producten afhalen, als je dat liever hebt. Lekker makkelijk.

Hoe kan ik retourneren?

Dat is simpel. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan in ons retourportal. Binnen 10 werkdagen na retourontvangst van je product door ons wordt het bedrag* teruggeboekt via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling plaatste. Komt helemaal goed.

* Krijg ik het volledige bedrag terug?

 is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
– is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
 is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.

Is er een kortingscode actief?

Momenteel is er geen kortingscode actief. Vind je een kortingscode op een verzamelsite dan is deze niet geldig. Pssst... als je je inschrijft voor onze Comfortabel werken™ mailing, ben je als een van de eersten op de hoogte van nieuwe aanbiedingen.

Meer vragen?
Antwoorden vind je op de FAQ pagina.

ergonomiewebshop logo

Online werkplek check

Ben je benieuwd of je werkplek ergonomisch goed is ingericht? Doe onze online werkplek check, ideaal voor je thuiswerkplek of kantoorwerkplek. We kijken o.a. naar de veiligheid, de werkplekinrichting, je werkhouding, maar ook je fysieke en mentale gezondheid worden meegenomen. Zo krijg je een compleet beeld van de inrichting van je werkplek. Doe de online werkplek check    

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00