After Summer SALE! SHOP NU

We hebben een nieuwe look

Nog altijd dezelfde ergonomiewebshop, maar met meer comfort. De nieuwe ergonomiewebshop look is er! Zeg nou zelf, dat werd toch tijd?! We hebben het grondig aangepakt, alles is verandert. Van payoff tot logo en van e-mailmarketing tot webshop. Het was een hele klus, eentje die langer duurde dan voorzien. Het is dan ook niet niks, maar we zijn blij met het resultaat. Belangrijker nog: wat vind jij er van? Laat het ons weten of tag ons op de socials #comfortabelwerken.

Inhoudsopgave

We nemen je graag mee in alles wat er verandert is. Laten we beginnen met onze huisstijl en alles wat daaronder valt.

Onze nieuwe huisstijl

Onze nieuwe payoff

We hebben er even naar gezocht, want onze payoff moest natuurlijk wel kloppen, de lading dekken. Geen beloftes doen die we niet waar kunnen maken. Want wat hebben we daaraan. We zijn ook geen schreeuwers, maar staan met beide benen op de grond. We gingen nadenken over de basis. Waar helpen we jou nu mee? Beloven dat we klachten voor 100% oplossen kunnen we niet, want klachten zijn bij iedereen anders, oplossingen dus ook. Oplossen is bovendien een groot woord, net als klachtenvrij. We kunnen je klachten wel helpen verminderen door onze ergonomische producten in te zetten. Dat hebben we de afgelopen jaren ook wel bewezen. Waar we je dan nu echt mee helpen? We geven je comfort, tijdens je werk. Waardoor je klachten verminderen. We streven ernaar je werkplek comfortabel te maken, het werkplezier te verhogen en je pijnvrij weer naar huis te laten gaan na een productieve werkdag achter je beeldschermwerkplek. Onze nieuwe payoff dekt die lading, helemaal: Comfortabel werkenâ„¢

Onze nieuwe kleuren

Waar je ons eerst kende van het vurige rood, gekenmerkt door onze passie, hebben we een switch gemaakt naar een zachtere groene kleur variatie. Groen is een kleur die staat voor de kleur van leven, vernieuwing, natuur, energie en wordt ook geassocieerd met groei, veiligheid, milieu en overeenstemming. Allemaal eigenschappen die bij ons en onze producten passen. We kijken graag samen met jou naar oplossingen die je comfortabel laten werken, zodat je kunt genieten van je (werk)leven. Dat geeft je namelijk extra energie, waardoor je kunt groeien. We staan altijd open voor vernieuwing in producten en oplossingen, zolang ze overeenstemmen met jouw veiligheid. Daarnaast hebben we ook aandacht voor natuur & milieu. We dragen zelfs al een steentje bij door geregeld verpakkingen te hergebruiken. Een nieuw doosje is namelijk niet altijd nodig.

DG - Ergonomiewebshop

Onze basis. De donkergroene variant gebruiken we waar we kunnen. In ons logo, als onze tekstkleur, als achtergrond. We love it.

LG - Ergonomiewebshop

Onze aanvuller. De lichtgroene variant gebruiken we op de basis achtergrond, voor teksten. Maar ook andersom, als achtergrond met de basis als tekst.

FG - Ergonomiewebshop

Onze knaller. De felgroene variant kom je niet vaak tegen. We gebruiken ‘m als we écht je aandacht willen trekken, bijv. voor een SALE; maar niet in overvloed.

Je ruggengraat is een belangrijk aspect in de ergonomie. Dat zag je al terug in ons oude rode logo. Ons nieuwe logo is afgeleid van ons oude logo, maar heeft toch een eigen touch. De ruggengraat komt nog steeds terug, maar het is wat abstracter, wat vloeiender, wat subtieler. Het geeft je wat meer comfort. In combinatie met het nieuwe lettertype ontstaat een compleet logo dat krachtig, tijdloos en evenwichtig is. Het icon, de ruggengraat, gebruiken we los op plekken waar geen plek is voor ons volledige logo, zoals in een profielfoto. Altijd in de basiskleur.

logo2022 ergonomiewebshop - Ergonomiewebshop

Ons nieuwe lettertype

DM Sans. Een krachtig maar tegelijk subtiel lettertype dat goed leesbaar is in zowel grote als kleine tekstgroottes. DM Sans is ontworpen door Colophon Foundry, een award-winning typografie studio. Onze keuze werd bepaald door het feit dat het een schoon, zeer leesbaar lettertype is met een duidelijk modern karakter, misschien wel meer dan sommige andere hoogwaardige lettertypes die op het web worden gebruikt. Nu veel ontwerp verschuift naar de toegankelijkheidsnormen met grotere lettertypes, past het lettertype DM Sans, eenvoudig, laag contrast en breed als het is, bijzonder goed bij die normen.

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890,.?!#-+;:’\/}{_

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890,.?!#-+;:’\/}{_

Onze nieuwe webshop

Bij een nieuwe branding, hoort ook een nieuwe webshop. Als we het doen, dan doen we het goed. Onze oude webshop was al weer een aantal jaar actief en heeft gedaan wat ie moest doen. We voelden echter dat het tijd was om verder te kijken, om mee te gaan. Onze focus verschuift, net als de behoeftes van jou als bezoeker. Daar hebben we op ingespeeld, met een nieuw ontworpen e-commerce omgeving waarbij de focus meer ligt op beleving, fotografie en duidelijkheid. We hebben nieuwe menu structuren opgezet, nieuwe product pagina’s ontworpen en het bestelproces vergemakkelijkt. Alles om je shopping ervaring subtieler te laten verlopen. We zijn nog niet klaar, maar voor nu zijn we blij met alles zoals het er nu bijstaat.

Onze nieuwe productpagina

Weinig poespas, gewoon de informatie tot je beschikking krijgen waar je naar op zoek bent. Zonder veel te hoeven scrollen of allerhande informatie die je aandacht vooral afleid. We openen de productpagina met een duidelijke foto, incl. een fotogalerij. De foto is uiteraard in te zoomen én mocht je dan toch gaan scrollen, de foto wijkt niet van je zijde (behalve op mobiel). Naast de producttitel, wil je natuurlijk weten wat de voordelen van het product zijn. Die hebben we netjes voor je opgesomd, zodat je meteen ziet of het een geschikt product is. De prijs staat meteen in beeld, net als eventuele keuze opties als die er zijn. Kies je aantal en klik op de winkelwagen button, zo kun je gemakkelijk schoppen zonder te hoeven scrollen. Meer uitleg nodig over dit product? Scroll dan even wat verder omlaag, we leggen het allemaal graag uit. Onderin vind je ook gerelateerde producten, een top-FAQ, contact opties en meer…

product pagina scaled - Ergonomiewebshop

Ons nieuwe bestelproces

We hebben het gemakkelijker voor je gemaakt. We hebben zelfs een stap er tussenuit gehaald. Waar je voorheen nog een bezoekje bracht aan je winkelwagen (via een losse pagina) ga je nu direct naar het afrekenen. Je winkelwagen bekijk je gewoon vanaf elke pagina via het icoontje in het nieuwe menu. Er opent dan aan de rechterkant van je scherm een pop-up. Maar first-things-first. Je moet je product natuurlijk eerst even in je winkelwagentje leggen. Dat doe je simpelweg door op de productpagina op de grote groene knop te drukken. Ligt het product erin? Dan zie je die bevestiging doordat de knop van de tekst verandert is en er bovenin een nummer (aantal) aan je winkelwagen icoontje is toegevoegd.

bestellen - Ergonomiewebshop

Ben je klaar met shoppen? Dan kun je gaan afrekenen. Hoe? Klik op het winkelwagentje rechtsboven in het menu en je winkelwagentje komt direct tevoorschijn. Hier zie je een overzicht van je bestelling. Makkelijk, snel, duidelijk. Onderaan klik je verder op ‘Ga naar afrekenen’ om je bestelling af te ronden.

product pagina bestelproces scaled - Ergonomiewebshop

Op de pagina ‘Afrekenen’ rond je je bestelling af in 3 eenvoudige stappen. Je laat je gegevens achter (of logt in als je al een account hebt), kiest je betaalmethode en bevestigt je afronding.

afronding scaled - Ergonomiewebshop

In je e-mail krijg je vervolgens de bevestiging binnen. Happy shopping!

We hebben ervoor gekozen om je te begeleiden in je keuzes. Zo blijft het overzichtelijk. Ons nieuwe hoofdmenu bevat slechts 3 onderdelen; producten, kennisbank en klantenservice. Spreekt voor zich denk we.

menu - Ergonomiewebshop

Maar we leggen het toch nog even voor je uit. Onder het menu-item producten vind je de verschillende productcategorieën, onderverdeeld in ergonomische werkplek, ergonomische zitoplossingen en ergonomische accessoires. Hetzelfde geldt voor het menu-item klantenservice, wat onderverdeeld is in contact, order en algemeen. In de kennisbank verwennen we je met informatie voor het ergonomisch inrichten van je werkplek. Naast dit hoofdmenu hebben we rechtsboven ook 2 sub-menu’s. Eentje boven de streep, om het contact te vergemakkelijken en de icoontjes onder de streep. Hier vind je de zoekfunctie, je winkelwagen, toegang tot je account en onze klanttevredenheid. Onderin de footer, op bijna elke pagina, vind je nogmaals het menu uitgewerkt.

Onze nieuwe e-mailmarketing

Ontdek onze Comfortabel werkenâ„¢ mailing

Wil je als eerste aanbiedingen, lanceringen van nieuwe producten en ergonomische tips ontvangen? Dan zit je goed bij onze nieuwe Comfortabel werkenâ„¢ mailing. We gaan je niet spammen en mocht je er genoeg van hebben, kun je je natuurlijk gewoon afmelden. Denk er wel aan dat je dan aanbiedingen & tips misloopt. We gaan niet wekelijks je inbox binnenkomen met weer een aanbiedingsmailing. Alleen als we iets te vertellen hebben waar je iets aan hebt zullen we even bij je langskomen. Kwaliteit gaat immers boven kwantiteit.

Onze socials

We zijn vanaf nu ook wat actiever op onze socials, je kunt ons voorlopig vinden op instagram en twitter.

Heb je nog vragen?

We staan voor je klaar. Neem contact met ons op via telefoon, e-mail of WhatsApp of connect met ons op social media. Wat je natuurlijk ook kunt doen: start shopping!

ergonomiewebshop logo
Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00