Retourneren

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. Retourneer je product dan binnen de zichttermijn van 14 dagen.

Alle beloftes voor jouw als consument op een rijtje:
1. Eenvoudig retourneren via ons online retourportal.
2. Tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren.
3. Tot 14 dagen na annulering retourneren.
4. Geld terug? Binnen 10 werkdagen na retourontvangst van je product wordt het bedrag teruggeboekt.
5. De garantietermijn komt altijd volledig overeen met de fabrieksgarantietermijn.

Hoe retourneer ik een product?
1. Meld je retour aan via ons online retourportal of retourneer het product direct in onze showroom (op afspraak) in Heerlen.
2. Pak je product stevig in. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Print het verzendlabel uit welke je via de mail hebt ontvangen en plak deze op de doos.
3. Geef je pakket af bij een postkantoor en bewaar de track&trace code.
4. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retourzending staat het geld op jouw rekening.

Krijg ik het volledige bedrag terug?
is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.

Herroepingsrecht consumenten
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag (of een gedeelte daarvan) inclusief verzendkosten gecrediteerd. Verstuur je het product in originele staat en originele verpakking retour dan krijg je altijd 100% vergoed. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan Ergonomiewebshop.nl geretourneerd moeten worden. 

Klachten melden
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ergonomiewebshop.nl.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Herroepingsrecht zakelijke klant
Voor zakelijke klanten is het herroepingsrecht niet van toepassing. Het herroepingsrecht en dus ook het retourneren van producten is namelijk onderdeel van consumentenwetgeving. Mocht je als zakelijke klant niet tevreden zijn over een product, neem dan contact met ons op en dan zoeken we samen naar een goede oplossing.

Reader Interactions

De waardering van ergonomiewebshop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.1/10 gebaseerd op 37 reviews.

WhatsApp Stuur een bericht via WhatsApp