Muizen

Toetsenborden

Bureaustoelen

Krukken

Balance boards

Kniestoelen

Deskbikes

Bureaus

Contact

Contact opnemen

Heb je een vraag? Bekijk de top FAQ hieronder of ga naar de pagina met alle veelvoorkomende vragen. Wil je liever contact opnemen? Chat of bel naar 045-5643661 en spreek direct met een ergonomie specialist.

Stel je vraag

Vul het formulier in.

Contact Opnemen

Top 10 meestgestelde vragen

Verzending is gratis voor Nederland, België en Duitsland, retourneren is gratis voor Nederland en België. We werken niet met express zendingen.

Op de productpagina van het product vind je de levertermijn van het desbetreffende product. Staat er nu niets op de productpagina, ga dan uit van 1-3 werkdagen. We zijn ook afhankelijk van de vervoerder, dus het kan helaas wel eens iets langer duren of juist toch sneller gaan. We zijn net mensen.

Dat is natuurlijk vervelend. We doen er alles aan om je product binnen de levertijd te (laten) bezorgen. Soms zit het even tegen en duurt het helaas wat langer. Dat kan bij ons liggen, bij de fabrikant of de vervoerder. In de meeste gevallen ontvang je een track&trace code bij je bestelbevestiging. Houd deze in de gaten. Mocht je na een aantal dagen nu nog niets ontvangen hebben, neem dan contact met ons op.

Retourneren is gratis. Meld je retour wel binnen 14 dagen na ontvangst aan in ons retourportal. Binnen 14 werkdagen na retourontvangst van jouw product door ons, wordt het bedrag* teruggeboekt via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling plaatste. Komt helemaal goed.

*Terugbetaling vindt plaats onder de volgende voorwaarden.

  • is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
  • is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
  • is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.

Ja, zeker. Sinds 2004 zijn we werkzaam als specialist in de ergonomie. Dagelijks geven we zowel in Nederland als in Duitsland bedrijven en werkplekken een ergonomische boost door gebruik te maken van ergonomische producten. Benieuwd wie er achter deze webshop zitten? Maak kennis met ons. Onze webshop is er sinds 2009. Bedrijfsgegevens van ergonomiewebshop en het adres van onze showroom vind je op de contactpagina.

We hebben een showroom, waar je op afspraak een bezoek aan kunt brengen. Hier kun je overigens ook je producten afhalen, als je dat liever hebt. Lekker makkelijk.

Goede vraag, die hoort zeker in deze FAQ. Momenteel is er geen kortingscode actief. Vind je een kortingscode op een verzamelsite, dan is deze niet geldig.

Oei, onze excuses. Stuur even een email, met 1 of 2 foto's, van het geleverde beschadigde artikel naar klantenservice@ergonomiewebshop.nl en je krijgt na afhandeling hetzelfde artikel (indien voorradig) nieuw van ons toegestuurd. Geen probleem. Is het artikel niet meer leverbaar, kijken we samen of er een vervangend artikel is dat aan je wensen voldoet.

Dat is vervelend om te horen. Je kunt je klachten melden bij klantenservice@ergonomiewebshop.nl. Je kunt ook altijd even kijken bij onze klachtenprocedure pagina.

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, Creditcard, Apple Pay en Google Pay, Bankoverschrijving, of als bedrijf Op Rekening. Je eerste order dien je als bedrijf wel vooraf te betalen.

Bedrijfsgegevens

Ergonomiewebshop.nl

Onderdeel van Arets-Ergonomie BV

KVK: 63551845

BTW nr: NL855287755B01

Postadres

Arets-Ergonomie BV

Klingbemden 30

6441 KN Brunssum

Nederland

Onze showroom

Akerstraat 27

6411 GW Heerlen

Parallel-Gebouw 2de etage

Nederland

Top 10 meestgestelde vragen

Verzending is gratis voor Nederland, België en Duitsland, retourneren ook trouwens. We werken niet met express zendingen.

Op de productpagina van het product vind je de levertermijn van het desbetreffende product. Staat er nu niets op de productpagina, ga dan uit van 1-3 werkdagen. We zijn ook afhankelijk van de vervoerder, dus het kan helaas wel eens iets langer duren of juist toch sneller gaan. We zijn net mensen.

Dat is natuurlijk vervelend. We doen er alles aan om je product binnen de levertijd te (laten) bezorgen. Soms zit het even tegen en duurt het helaas wat langer. Dat kan bij ons liggen, bij de fabrikant of de vervoerder. In de meeste gevallen ontvang je een track&trace code bij je bestelbevestiging. Houd deze in de gaten. Mocht je na een aantal dagen nu nog niets ontvang hebben, neem dan contact met ons op.

Retourneren is gratis. Meld je retour wel binnen 14 dagen na ontvangst aan in ons retourportal. Binnen 14 werkdagen na retourontvangst van jouw product door ons, wordt het bedrag* teruggeboekt via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling plaatste. Komt helemaal goed.

*Terugbetaling vindt plaats onder de volgende voorwaarden.

  • is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
  • is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
  • is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.

Ja, zeker. Sinds 2004 zijn we werkzaam als specialist in de ergonomie. Dagelijks geven we zowel in Nederland als in Duitsland bedrijven en werkplekken een ergonomische boost door gebruik te maken van ergonomische producten. Benieuwd wie er achter deze webshop zitten? Maak kennis met ons. Onze webshop is er sinds 2009. Bedrijfsgegevens van ergonomiewebshop en het adres van onze showroom vind je op de contactpagina.

We hebben een showroom, waar je op afspraak een bezoek aan kunt brengen. Hier kun je overigens ook je producten afhalen, als je dat liever hebt. Lekker makkelijk.

Goede vraag, die hoort zeker in deze FAQ. Momenteel is er geen kortingscode actief. Vind je een kortingscode op een verzamelsite, dan is deze niet geldig.

Oei, onze excuses. Stuur even een email, met 1 of 2 foto's, van het geleverde beschadigde artikel naar klantenservice@ergonomiewebshop.nl en je krijgt na afhandeling hetzelfde artikel (indien voorradig) nieuw van ons toegestuurd. Geen probleem. Is het artikel niet meer leverbaar, kijken we samen of er een vervangend artikel is dat aan je wensen voldoet.

Dat is vervelend om te horen. Je kunt je klachten melden bij klantenservice@ergonomiewebshop.nl. Je kunt ook altijd even kijken bij onze klachtenprocedure pagina.

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, Creditcard, Bankoverschrijving, of als bedrijf Op Rekening. Je eerste order dien je wel even vooraf te betalen. Voelt wat fijner, werken we tenminste niet voor niks.

1 gedachte over “Contact”

Reacties zijn gesloten.

ergonomiewebshop logo

Artboard Klanten geven ons een 9.4

Start vandaag met
comfortabel werken

Start vandaag met
comfortabel werken

De waardering van ergonomiewebshop.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 155 reviews.