After Summer SALE! SHOP NU

Oplossingen voor bedrijven

We zijn er ook voor bedrijven, anders was deze pagina er natuurlijk niet… Wat we dan precies voor je kunnen doen als bedrijf? Dat leggen we je graag uit. Heb je andere wensen, laat het gerust weten dan kijken we of dit mogelijk is. Heb je vragen? Bel ons via +31(0)45 564 3661

Werkplekonderzoek

Met onze Werkplek Check krijg je advies voor een correct ingestelde en ingerichte werkplek voor de hele afdeling of organisatie. We kijken o.a. naar de veiligheid, de werkplekinrichting, de werkhouding, maar ook de fysieke en mentale gezondheid worden meegenomen. Zo krijg je een compleet beeld van de inrichting van de werkplekken. Minder klachten, meer werkplezier, productievere dagen, oftewel: Comfortabel werken™. Vanaf 25 deelnemers is ook een bedrijfsrapportage mogelijk, die je dan weer kunt gebruiken voor de wettelijk verplichte risico inventarisatie en evaluatie (RI&E).

Eigen portal

We bieden de mogelijkheid om als bedrijf binnen een eigen portal te bestellen, waar alleen geselecteerde producten zichtbaar zijn. Je inkoper/inkoopster kan zo makkelijk en eenvoudig zien wat er op voorraad is en dit direct inkopen zonder onze tussenkomst. Aan een eigen portal zijn wel opstartkosten verbonden, maar die verdien je makkelijk terug door de tijd die bespaard wordt in het zoeken naar de juiste producten. We bepalen samen welke producten uit ons assortiment voor jullie interessant zijn en op basis daarvan ontstaat jullie eigen portal, met unieke website-url.

Offerte op maat voor bedrijven

Wil je als bedrijf een product in grote aantallen inkopen? We maken graag een offerte op maat voor je. Zo kun je profiteren van staffelkorting en krijg je de beste prijs van ons. We adviseren je ook graag over mogelijke alternatieven die wellicht nog beter aansluiten bij je wensen en behoeften.

Ander product

Zoek je als bedrijf een product dat we momenteel niet in ons assortiment hebben? Geen probleem, laten we samen kijken of we je kunnen helpen. Wellicht hebben we een mooi alternatief en anders gaan we onderzoeken of we het product voor je kunnen bestellen en in ons assortiment kunnen opnemen.

Ergonomisch advies

We worden graag uitgedaagd op ergonomisch gebied. Heb je een vraag over ergonomie of werkplekinrichting? Vraag het ons, we denken graag met je mee. Sinds 2009 zijn we werkzaam als specialist in de ergonomie. Dagelijks geven we zowel in Nederland als in Duitsland bedrijven en werkplekken een ergonomische boost door gebruik te maken van ergonomische producten. We streven ernaar werkplekken van bedrijven comfortabel te maken, het werkplezier te verhogen en je pijnvrij weer naar huis te laten gaan na een productieve werkdag achter je beeldschermwerkplek.

Bestellen op rekening voor bedrijven

Voor bedrijven, de overheid of instellingen is het mogelijk om onder vermelding van een geldig BTW-nummer op rekening te bestellen. Onze betalingstermijn bedraagt 30 dagen na factuurdatum.

Voorwaarden
Na het plaatsen van een bestelling op rekening voeren we wel een kleine controle uit: we kijken onder andere of het verzendadres gelijk is aan het vestigingsadres zoals bekend is bij de KVK. Ook doen we een online verificatie, waarbij we kijken naar de aanwezigheid van een website (en bijbehorend e-mailadres waarmee is besteld), bedrijfspand en bewijs van recente activiteit. Deze betaaloptie is mogelijk niet beschikbaar als je niet aan alle criteria voldoet. Dan kunnen we vragen om (ten minste 1 keer) de betaling vooraf te voldoen.

Onze gegevens

Ergonomiewebshop.nl

Handelsnaam van Arets-Ergonomie BV

Showroom, op afspraak te bezoeken
Akerstraat 27
6411 GW Heerlen
Parallel-Gebouw 2de etage

Tel: +31(0)45 564 36 61
KVK: 63551845
BTW nr: NL855287755B01

oplossingen voor bedrijven via mail

Stel je vraag via de mail

klantenservice@ergonomiewebshop.nl


telefoon - Ergonomiewebshop

Telefonisch contact? Bel ons

+31(0)45 564 36 61


whatsapp - Ergonomiewebshop

Direct antwoord via WhatsApp

Start je chat

ergonomiewebshop logo
Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00