We zijn er ook voor bedrijven, anders was deze pagina er natuurlijk niet… Wat we dan precies voor je kunnen doen als bedrijf? Dat leggen we je graag uit. Heb je andere wensen, laat het gerust weten dan kijken we of dit mogelijk is.
Hoe kunnen we je helpen?
Offerte op maat voor bedrijven
Wil je als bedrijf een product in grote aantallen inkopen? We maken graag een offerte op maat voor je. Zo kun je profiteren van staffelkorting en krijg je de beste prijs van ons. We adviseren je ook graag over mogelijke alternatieven die wellicht nog beter aansluiten bij je wensen en behoeften.
Bestellen op rekening voor bedrijven
Voor bedrijven, de overheid of instellingen is het mogelijk om onder vermelding van een geldig BTW-nummer op rekening te bestellen. Onze betalingstermijn bedraagt 30 dagen na factuurdatum.
Voorwaarden
Na het plaatsen van een bestelling op rekening voeren we wel een kleine controle uit: we kijken onder andere of het verzendadres gelijk is aan het vestigingsadres zoals bekend is bij de KVK. Ook doen we een online verificatie, waarbij we kijken naar de aanwezigheid van een website (en bijbehorend e-mailadres waarmee is besteld), bedrijfspand en bewijs van recente activiteit. Deze betaaloptie is mogelijk niet beschikbaar als je niet aan alle criteria voldoet. Dan kunnen we vragen om (ten minste 1 keer) de betaling vooraf te voldoen.
Werkplekonderzoek
Met onze Werkplek Check krijg je advies voor een correct ingestelde en ingerichte werkplek voor de hele afdeling of organisatie. We kijken o.a. naar de veiligheid, de werkplekinrichting, de werkhouding, maar ook de fysieke en mentale gezondheid worden meegenomen. Zo krijg je een compleet beeld van de inrichting van de werkplekken. Minder klachten, meer werkplezier, productievere dagen, oftewel: Comfortabel werken™. Vanaf 25 deelnemers is ook een bedrijfsrapportage mogelijk, die je dan weer kunt gebruiken voor de wettelijk verplichte risico inventarisatie en evaluatie (RI&E).
Eigen portal
We bieden de mogelijkheid om als bedrijf binnen een eigen portal te bestellen, waar alleen geselecteerde producten zichtbaar zijn. Je inkoper/inkoopster kan zo makkelijk en eenvoudig zien wat er op voorraad is en dit direct inkopen zonder onze tussenkomst. Aan een eigen portal zijn wel opstartkosten verbonden, maar die verdien je makkelijk terug door de tijd die bespaard wordt in het zoeken naar de juiste producten. We bepalen samen welke producten uit ons assortiment voor jullie interessant zijn en op basis daarvan ontstaat jullie eigen portal, met unieke website-url.
Ergonomisch advies
Heb je een vraag over ergonomie of de ergonomische inrichting van de werkplekken op kantoor? We helpen je graag. Sinds 2009 zijn we werkzaam als specialist in de ergonomie. Dagelijks geven we zowel in Nederland als in Duitsland bedrijven en werkplekken een ergonomische boost door gebruik te maken van ergonomische producten. We streven ernaar werkplekken van bedrijven comfortabel te maken, het werkplezier te verhogen en je pijnvrij weer naar huis te laten gaan na een productieve werkdag achter je beeldschermwerkplek.
Onze gegevens
Bedrijfsgegevens
Ergonomiewebshop.nl
Handelsnaam van Arets-Ergonomie BV
KVK: 63551845
BTW nr: NL855287755B01
Postadres
Arets-Ergonomie BV
Klingbemden 30
6441 KN Brunssum
Onze showroom
Akerstraat 27
6411 GW Heerlen
Parallel-Gebouw 2de etage
Mail: klantenservice@ergonomiewebshop.nl
Bel: 045-5643661
Chat: Start je chat
