Gratis bezorging & retour SHOP NU

Klantenservice

We helpen je graag via onze klantenservice als je er niet uitkomt, maar je kunt ook al veel zelf doen zonder dat je onze hulp nodig hebt. Wel zo makkelijk toch? Heb je behoefte aan een persoonlijk advies voor je situatie of wil je meer weten over een product. Mail, bel of WhatsApp met een van onze specialisten.

Contact

Kom je er niet uit? Heb je vragen over een product? Of heb je behoefte aan persoonlijk advies? We helpen je graag! Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Neem gerust contact op voor al je vragen. Denk aan advies voor je werkplek, hulp bij het kiezen van een goed product of een vraag over je order. Ben je op zoek naar een product dat we niet in ons assortiment hebben? Trek ook dan gerust aan de bel. Je wordt indien mogelijk direct, maar altijd zo snel als kan, geholpen door onze klantenservice en ergonomie specialisten. We zijn op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur bereikbaar.

klantenservice email icon

Stel je vraag via e-mail
klantenservice@ergonomiewebshop.nl

klantenservice telefoon icon

Bel met een specialist
045 – 564 3661

klantenservice whatsapp icon

Contact via WhatsApp
Stuur ons een bericht

Ons bezoeken?

Dat kan ook, op afspraak, in onze showroom.

Onze showroom
Akerstraat 27
6411 GW Heerlen
Parallel-Gebouw 2de etage

Postadres
Arets-Ergonomie BV
Klingbemden 30
6441 KN Brunssum

Bedrijfsgegevens
KVK: 63551845
BTW nr: NL855287755B01

De meestgestelde FAQ's

Hoe snel heb ik mijn product?

Op de productpagina van het product vind je de levertermijn van het desbetreffende product. Staat er nu niets op de productpagina, ga dan uit van 1-3 werkdagen. We zijn ook afhankelijk van de vervoerder, dus het kan helaas wel eens iets langer duren of juist toch sneller gaan. We zijn net mensen.

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, Creditcard, Bankoverschrijving, of als bedrijf Op Rekening. Je eerste order dien je wel even vooraf te betalen. Voelt wat fijner, werken we tenminste niet voor niks.

Is er ook een fysieke winkel?

We hebben een showroom, waar je op afspraak een bezoek aan kunt brengen. Hier kun je overigens ook je producten afhalen, als je dat liever hebt. Lekker makkelijk.

Hoe kan ik retourneren?

Dat is simpel. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan in ons retourportal. Binnen 10 werkdagen na retourontvangst van je product door ons wordt het bedrag* teruggeboekt via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling plaatste. Komt helemaal goed.

* Krijg ik het volledige bedrag terug?

– is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
– is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
– is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.

Is er een kortingscode actief?

Momenteel is er geen kortingscode actief. Vind je een kortingscode op een verzamelsite dan is deze niet geldig. Pssst... als je je inschrijft voor onze Comfortabel werkenâ„¢ mailing, ben je als een van de eersten op de hoogte van nieuwe aanbiedingen.

Meer vragen?
Antwoorden vind je op de FAQ pagina.

ergonomiewebshop logo

Online werkplek check

Ben je benieuwd of je werkplek ergonomisch goed is ingericht? Doe onze online werkplek check, ideaal voor je thuiswerkplek of kantoorwerkplek. We kijken o.a. naar de veiligheid, de werkplekinrichting, je werkhouding, maar ook je fysieke en mentale gezondheid worden meegenomen. Zo krijg je een compleet beeld van de inrichting van je werkplek. Doe de online werkplek check    

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00