After Summer SALE! SHOP NU

Garantie

Een kapot product is balen. Simpel. We maken het je graag zo makkelijk mogelijk. Voor alle producten die je bij ons koopt geldt altijd de volledige fabrieksgarantie. De duur van de fabrieksgarantie verschilt wel per product en staat bij het product vermeld.

Garantie en garantietermijn

Voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast ontvang je voor alle artikelen uit ons assortiment na levering volledige fabrieksgarantie. Als het artikel binnen de garantietermijn defect raakt leveren wij je een nieuw exemplaar. Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt dan zullen we na overleg met jouw een passend alternatief leveren. De door ons aangeboden garanties doen niks af aan de wettelijke garantie.

Uitsluiting

We geven geen garantie op artikelen welke defect zijn gegaan door het niet naleven van de gebruiksvoorschriften, verkeerd gebruik, abnormale omgevings- en/of gebruiksomstandigheden, overbelasting, gebrekkig onderhoud of onjuiste installatie. Ook de batterijen, verkleuring en vervuiling van het artikel vallen buiten de garantievoorwaarden.

Garantie- en klachtenprocedure

Indien je een defect artikel binnen de garantietermijn wenst te retourneren of je hebt een klacht over het product of onze service, stuur dan je klacht naar klantenservice@ergonomiewebshop.nl en vermeld daarin het order- en factuurnummer waarop de levering heeft plaatsgevonden en de aard van je klacht.

Je ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van ons. Indien we bepalen dat je klacht terecht is ontvang je binnen vijf werkdagen (mits op voorraad) een nieuw exemplaar. Indien het product niet op voorraad is geldt er een levertijd van 10 tot 20 werkdagen. Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt dan zullen we na overleg met je een passend alternatief leveren. Tevens ontvang je per e-mail binnen vijf werkdagen instructies over een retourneren.

Voor de levering van het vervangende artikel ontvang je een factuur, deze wordt gecrediteerd wanneer we het defecte artikel retour heeft ontvangen en er na inspectie is vastgesteld dat het beroep op garantie terecht is. Retourleveringen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.

Heb je nog vragen?

ergonomiewebshop logo
Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00