Garantie

Een kapot product is balen. Simpel. We maken het je graag zo makkelijk mogelijk. Voor alle producten die je bij ons koopt geldt altijd de volledige fabrieksgarantie. De duur van de fabrieksgarantie verschilt wel per product en staat bij het product vermeld.

Garantie en garantietermijn

Voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast ontvang je voor alle artikelen uit ons assortiment na levering volledige fabrieksgarantie. Als het artikel binnen de garantietermijn defect raakt leveren wij je een nieuw exemplaar. Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt dan zullen we na overleg met jouw een passend alternatief leveren. De door ons aangeboden garanties doen niks af aan de wettelijke garantie.

Uitsluiting

We geven geen garantie op artikelen welke defect zijn gegaan door het niet naleven van de gebruiksvoorschriften, verkeerd gebruik, abnormale omgevings- en/of gebruiksomstandigheden, overbelasting, gebrekkig onderhoud of onjuiste installatie. Ook de batterijen, verkleuring en vervuiling van het artikel vallen buiten de garantievoorwaarden.

Garantie- en klachtenprocedure

Indien je een defect artikel binnen de garantietermijn wenst te retourneren of je hebt een klacht over het product of onze service, stuur dan je klacht naar klantenservice@ergonomiewebshop.nl en vermeld daarin het order- en factuurnummer waarop de levering heeft plaatsgevonden en de aard van je klacht.

Je ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van ons. Indien we bepalen dat je klacht terecht is ontvang je binnen vijf werkdagen (mits op voorraad) een nieuw exemplaar. Indien het product niet op voorraad is geldt er een levertijd van 10 tot 20 werkdagen. Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt dan zullen we na overleg met je een passend alternatief leveren. Tevens ontvang je per e-mail binnen vijf werkdagen instructies over een retourneren.

Voor de levering van het vervangende artikel ontvang je een factuur, deze wordt gecrediteerd wanneer we het defecte artikel retour heeft ontvangen en er na inspectie is vastgesteld dat het beroep op garantie terecht is. Retourleveringen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.

Heb je nog vragen?

De meestgestelde FAQ's

Hoe snel heb ik mijn product?

Op de productpagina van het product vind je de levertermijn van het desbetreffende product. Staat er nu niets op de productpagina, ga dan uit van 1-3 werkdagen. We zijn ook afhankelijk van de vervoerder, dus het kan helaas wel eens iets langer duren of juist toch sneller gaan. We zijn net mensen.

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, Creditcard, Bankoverschrijving, of als bedrijf Op Rekening. Je eerste order dien je wel even vooraf te betalen. Voelt wat fijner, werken we tenminste niet voor niks.

Is er ook een fysieke winkel?

We hebben een showroom, waar je op afspraak een bezoek aan kunt brengen. Hier kun je overigens ook je producten afhalen, als je dat liever hebt. Lekker makkelijk.

Hoe kan ik retourneren?

Dat is simpel. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan in ons retourportal. Binnen 10 werkdagen na retourontvangst van je product door ons wordt het bedrag* teruggeboekt via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling plaatste. Komt helemaal goed.

* Krijg ik het volledige bedrag terug?

 is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
– is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
 is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.

Is er een kortingscode actief?

Momenteel is er geen kortingscode actief. Vind je een kortingscode op een verzamelsite dan is deze niet geldig. Pssst... als je je inschrijft voor onze Comfortabel werken™ mailing, ben je als een van de eersten op de hoogte van nieuwe aanbiedingen.

Meer vragen?
Antwoorden vind je op de FAQ pagina.

ergonomiewebshop logo

Online werkplek check

Ben je benieuwd of je werkplek ergonomisch goed is ingericht? Doe onze online werkplek check, ideaal voor je thuiswerkplek of kantoorwerkplek. We kijken o.a. naar de veiligheid, de werkplekinrichting, je werkhouding, maar ook je fysieke en mentale gezondheid worden meegenomen. Zo krijg je een compleet beeld van de inrichting van je werkplek. Doe de online werkplek check    

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00