Herroepingsrecht consumenten
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag (of een gedeelte daarvan) inclusief verzendkosten gecrediteerd. Verstuur je het product in originele staat en originele verpakking retour dan krijg je altijd 100% vergoed. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan Ergonomiewebshop.nl geretourneerd moeten worden.
Herroepingsrecht zakelijke klant
Voor zakelijke klanten is het herroepingsrecht niet van toepassing. Het herroepingsrecht en dus ook het retourneren van producten is namelijk onderdeel van consumentenwetgeving. Mocht je als zakelijke klant niet tevreden zijn over een product, neem dan contact met ons op en dan zoeken we samen naar een goede oplossing.
Klachten melden
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@ergonomiewebshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.