Op de productpagina van het product vind je de levertermijn van het desbetreffende product. Staat er nu niets op de productpagina, ga dan uit van 1-3 werkdagen. We zijn ook afhankelijk van de vervoerder, dus het kan helaas wel eens iets langer duren of juist toch sneller gaan. We zijn net mensen.
Ja, zeker. Sinds 2009 zijn we werkzaam als specialist in de ergonomie. Dagelijks geven we zowel in Nederland als in Duitsland bedrijven en werkplekken een ergonomische boost door gebruik te maken van ergonomische producten. Benieuwd wie er achter deze webshop zitten? Maak kennis met ons. Onze webshop is er sinds 2012. Bedrijfsgegevens van ergonomiewebshop en het adres van onze showroom vind je op de contactpagina.
Dat is natuurlijk vervelend. We doen er alles aan om je product binnen de levertijd te (laten) bezorgen. Soms zit het even tegen en duurt het helaas wat langer. Dat kan bij ons liggen, bij de fabrikant of de vervoerder. In de meeste gevallen ontvang je een track&trace code bij je bestelbevestiging. Houd deze in de gaten. Mocht je na een aantal dagen nu nog niets ontvang hebben, neem dan contact met ons op.
Oei, onze excuses. Stuur even een email, met 1 of 2 foto’s, van het geleverde beschadigde artikel naar klantenservice@ergonomiewebshop.nl en je krijgt na afhandeling hetzelfde artikel (indien voorradig) nieuw van ons toegestuurd. Geen probleem. Is het artikel niet meer leverbaar, kijken we samen of er een vervangend artikel is dat aan je wensen voldoet.
Binnen NL verzenden we gratis. We werken niet met express zendingen. Verzenden naar het buitenland? Dan betaal je wel verzendkosten. Voor België, Duitsland en Luxemburg berekenen we €17,50 incl. BTW aan verzendkosten.
Dat is vervelend om te horen. Je kunt je klachten melden bij klantenservice@ergonomiewebshop.nl. Je kunt ook altijd even kijken bij onze klachtenprocedure pagina.
Dat is simpel. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan in ons retourportal. Binnen 14 werkdagen na retourontvangst van je product door ons, wordt het bedrag* teruggeboekt via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling plaatste. Komt helemaal goed.
*Terugbetaling vindt plaats onder de volgende voorwaarden.
- is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
- is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
- is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.
Je kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, Creditcard, Bankoverschrijving, of als bedrijf Op Rekening. Je eerste order dien je wel even vooraf te betalen. Voelt wat fijner, werken we tenminste niet voor niks.
Het kan natuurlijk zijn dat we het product momenteel niet in ons assortiment hebben. We kijken graag samen met je naar een alternatief, of we gaan voor je aan de slag om te kijken of we het product voor jou ergens bij een van onze leveranciers kunnen bestellen.
Let vooral op of je het juiste product (met eventuele extra’s) goed met elkaar vergelijkt. Er wil nog wel eens een verschil zitten in de specificaties of extra’s. Los van namaak. We hebben altijd en alleen de originele producten. Prijsverschillen kunnen gebeuren. In onze branche heeft iedereen zijn eigen inkoopmarges en dus is een product soms hier goedkoper, soms ergens anders. We onderscheiden ons door persoonlijke aandacht en advies op maat. Want zomaar een ergonomische muis kopen zonder te weten of ie doet wat ie moet doen, daar heb je niks aan; ook al is ie goedkoper.
We hebben een showroom, waar je op afspraak een bezoek aan kunt brengen. Hier kun je overigens ook je producten afhalen, als je dat liever hebt. Lekker makkelijk.
Goede vraag, die hoort zeker in deze FAQ. Momenteel is er geen kortingscode actief. Vind je een kortingscode op een verzamelsite, dan is deze niet geldig.