Verzendkosten

Binnen NL verzenden we gratis. Voor verzendingen naar het buitenland hanteren we wel verzendkosten. Mocht je andere vragen hebben over het verzenden van een pakket, dan vind je het antwoord waarschijnlijk wel op deze pagina. We leggen je uit hoe de Track&Trace werkt, wat je moet doen als je je pakket niet ontvangen hebt, of je je pakket ook kunt ophalen en wat je moet doen als je per ongeluk verkeerde gegevens hebt ingevuld bij je bestelling. Staat je vraag er niet tussen, bekijk dan onze FAQ pagina. Het belangrijkste bij alles: geen paniek, we lossen het samen met je op.

Gratis verzending binnen NL

Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden.

Verzending buitenland

Verzenden naar het buitenland? Dan betaal je wel verzendkosten. Voor België, Duitsland en Luxemburg berekenen we €13,- excl. BTW aan verzendkosten.

Track & Trace

Nadat het pakket ons verlaten heeft, volg je het pakket via de track & trace link die je via de mail ontvangt. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen. Voor het verwerken van je order maken we gebruik van Sendcloud. We verzenden je pakket standaard met DHL, Post NL, DPD of UPS. We werken niet met expres zendingen.

Pakket niet ontvangen?

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

  • Check de Track & Trace code van het pakket: In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.
  • Check het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
  • Check je brievenbus: Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen hebben, neem dan contact met ons op en we zoeken samen naar de oplossing.

Pakket ophalen

Haal je je bestelling liever zelf op? Dat kan in onze showroom in Heerlen, maar wel enkel op afspraak.

Gegevens wijzigen

Heb je je order geplaatst maar zie je dat je een fout gemaakt hebt in je adresgegevens of ergens anders? Geen paniek, neem zo snel mogelijk contact met ons op en we gaan je helpen het probleem op te lossen.

De meestgestelde FAQ's

Hoe snel heb ik mijn product?

Op de productpagina van het product vind je de levertermijn van het desbetreffende product. Staat er nu niets op de productpagina, ga dan uit van 1-3 werkdagen. We zijn ook afhankelijk van de vervoerder, dus het kan helaas wel eens iets langer duren of juist toch sneller gaan. We zijn net mensen.

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, Creditcard, Bankoverschrijving, of als bedrijf Op Rekening. Je eerste order dien je wel even vooraf te betalen. Voelt wat fijner, werken we tenminste niet voor niks.

Is er ook een fysieke winkel?

We hebben een showroom, waar je op afspraak een bezoek aan kunt brengen. Hier kun je overigens ook je producten afhalen, als je dat liever hebt. Lekker makkelijk.

Hoe kan ik retourneren?

Dat is simpel. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan in ons retourportal. Binnen 10 werkdagen na retourontvangst van je product door ons wordt het bedrag* teruggeboekt via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling plaatste. Komt helemaal goed.

* Krijg ik het volledige bedrag terug?

 is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
– is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
 is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.

Is er een kortingscode actief?

Momenteel is er geen kortingscode actief. Vind je een kortingscode op een verzamelsite dan is deze niet geldig. Pssst... als je je inschrijft voor onze Comfortabel werken™ mailing, ben je als een van de eersten op de hoogte van nieuwe aanbiedingen.

Meer vragen?
Antwoorden vind je op de FAQ pagina.

ergonomiewebshop logo

Online werkplek check

Ben je benieuwd of je werkplek ergonomisch goed is ingericht? Doe onze online werkplek check, ideaal voor je thuiswerkplek of kantoorwerkplek. We kijken o.a. naar de veiligheid, de werkplekinrichting, je werkhouding, maar ook je fysieke en mentale gezondheid worden meegenomen. Zo krijg je een compleet beeld van de inrichting van je werkplek. Doe de online werkplek check    

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00