Verzending is gratis voor Nederland, België en Duitsland. Alles wat je moet weten over verzending en bezorging van je pakket vind je op deze pagina. We verzenden onze pakketten altijd en alleen met gerenommeerde vervoerders als PostNL, DHL of DPD. Ook hebben we een eigen bezorgdienst én leveren we direct vanuit de fabrikant.
Hoe kunnen we je helpen?
Gratis bezorging
Land
Verzendkosten
Retourneren
Nederland
Gratis
Gratis
Duitsland
Gratis
Voor eigen rekening
België
Gratis
Gratis
De track & trace wordt via e-mail naar je toegestuurd zodra het pakket bij PostNL is. Tip: check ook je spambox. Heb je een bestelling zonder track & trace, dat kan. Ga dan naar deze link om de status van je bestelling te volgen.
Bekijk de status via de track&trace die je via e-mail hebt ontvangen. Tip: check ook je spambox. Heb je een bestelling zonder track & trace, dat kan. Ga dan naar deze link om de status van je bestelling te volgen.
Het kan natuurlijk dat je op het moment van bezorging net niet thuis bent. De order wordt dan in eerste instantie bij de buren afgegeven. Mochten de buren ook niet thuis zijn, dan wordt je order naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie van PostNL gebracht. Wanneer je order bij de buren of bij een afhaallocatie gebracht is, dan kun je via je track & trace code vinden waar je pakket is.
Ja dit kan, mits je laat bezorgen in Nederland en de totale orderwaarde onder de €499,99 is.
De levertijd van een product staat altijd vermeld op de productpagina en verschilt per product.
Dat is natuurlijk vervelend. We doen er alles aan om je product binnen de levertijd te (laten) bezorgen. Soms zit het even tegen en duurt het helaas wat langer. Dat kan bij ons liggen, bij de fabrikant of de vervoerder. In de meeste gevallen ontvang je een track&trace code bij je bestelbevestiging. Houd deze in de gaten. Mocht je na een aantal dagen nu nog niets ontvangen hebben, neem dan contact met ons op.
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd. Dat is vervelend, maar geen zorgen. We gaan het oplossen, beloofd! Check eerst de onderstaande punten:
- Check de Track & Trace code van het pakket: In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.
- Check het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
- Check je brievenbus: Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Heb je je order geplaatst maar zie je dat je een fout gemaakt hebt in je adresgegevens of ergens anders? Geen paniek, neem zo snel mogelijk contact met ons op en we gaan je helpen het probleem op te lossen.
Oei, onze excuses. Stuur even een email, met 1 of 2 foto’s, van het geleverde beschadigde artikel naar klantenservice@ergonomiewebshop.nl en je krijgt, na afhandeling, hetzelfde artikel (indien voorradig) nieuw van ons toegestuurd. Geen probleem. Is het artikel niet meer leverbaar, dan kijken we samen of er een vervangend artikel is dat aan je wensen voldoet.