Binnen Nederland verzenden we GRATIS. Voor verzendingen naar het buitenland hanteren we wel verzendkosten. Mocht je andere vragen hebben over het verzenden van een pakket, dan vind je het antwoord waarschijnlijk wel op deze pagina. We leggen je uit hoe de Track&Trace werkt, wat je moet doen als je je pakket niet ontvangen hebt, of je je pakket ook kunt ophalen en wat je moet doen als je per ongeluk verkeerde gegevens hebt ingevuld bij je bestelling. Staat je vraag er niet tussen, bekijk dan onze FAQ pagina. Het belangrijkste bij alles: geen paniek, we lossen het samen met je op.
Verzendkosten bij Ergonomiewebshop.nl
Nederland | België | Luxemburg | Duitsland | |
Verzendkosten | GRATIS | €17,50 | €17,50 | €17,50 |
Levertijd | zie product | zie product | zie product | zie product |
Track&trace | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Ophalen | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Wil je je pakketje laten verzenden naar een ander land?
Indien je dat wenst kunnen we over de hele wereld verzenden. Echter vragen we je om even contact op te nemen voor de verzendkosten van een land dat niet in de lijst hierboven staat.
Wat gebeurt er na het bestellen?
1. Bedankt
Zodra jij je bestelling geplaatst hebt gaan wij voor je aan de slag. Vinden we leuk! Het verhaal van je pakketreis begint hier. Gelukkig niet al te spannend. We hebben het namelijk al honderden keren succesvol gedaan.
2. Verzenden
Jouw taak zit erop, nu mogen wij los. We gaan je bestelling zo snel mogelijk verzamelen en klaarzetten. Dat kan vanuit onszelf of direct vanuit de producent. We kijken voor je wat het snelste is. Als het pakketje eenmaal klaarstaat gaat hij op transport.
3. Track & Trace
Yes! Je pakketje is onderweg. Je ontvangt via e-mail een track&trace code. Met de ontvangen track&trace code kun je altijd zien waar je pakketje zich bevindt.
Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track&trace in de verzendbevestiging. Voor het verwerken van je order maken we gebruik van Shops United. We verzenden je pakket standaard met PostNL of onze eigen bezorgdienst. We werken niet met expres zendingen.
4. Ding-dong
Oké, alles is gecheckt, de chauffeur is onderweg. Het wachten kan beginnen…
… Daar is de bezorger! Met je bestelling. Uitpakken! En aan de slag met je nieuwe product(en). Heb je nog vragen, neem gerust contact op met een van onze ergonomie specialisten via telefoon, mail of WhatsApp. Veel plezier met je bestelling!
Pakketje niet ontvangen?
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. We gaan het oplossen, beloofd! Check eerst de onderstaande punten:
- Check de Track & Trace code van het pakket: In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.
- Check het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
- Check je brievenbus: Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Mocht je na bovenstaande punten alsnog geen pakket ontvangen hebben, neem dan contact met ons op en we zoeken samen naar de oplossing. Soms gaat er wel eens iets mis bij ons, of de vervoerder; we zijn net mensen.
Gegevens wijzigen
Heb je je order geplaatst maar zie je dat je een fout gemaakt hebt in je adresgegevens of ergens anders? Geen paniek, neem zo snel mogelijk contact met ons op en we gaan je helpen het probleem op te lossen.
Kies je favoriete bezorgmethode
Bezorging
Gewoon wachten tot de bel gaat.
Je wilt natuurlijk een betrouwbare vervoerder, die zorgvuldig met je bestelling omgaat. Naast onze eigen bezorgdienst maken we ook gebruik van PostNL, DHL en DPD.
Ophalen
Direct je product in handen.
Je bestelling bij ons ophalen, dat is geen probleem. Wel alleen op afspraak, dus maak die afspraak en kom langs. Dan heb jij je product meteen in je handen.
Onze vervoerders

Eigen bezorgservice
Voor bepaalde kwetsbare producten zetten we onze eigen bezorgservice in. Dat is wat veiliger en vaak ook wat sneller. Je ontvangt hierbij geen track&trace, maar we zullen contact met je opnemen.
PostNL
PostNL is de meest gebruikte vervoerder in Nederland. Op zich geen garantie voor succes. Jouw en onze ervaring is wat telt. En die is positief. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, of is een bestelling vertraagd in verband met drukte. Kan altijd gebeuren, geen paniek.
PostNL levert snel, heeft een overzichtelijk track&trace systeem en werkt zelfs met tijdvakken. Je weet vaak de dag van tevoren al hoe laat je bestelling de volgende dag ongeveer binnen is.
DHL
DHL, de vertrouwde gele bus met rode letters staat al jaren garant voor kwalitatieve en snelle leveringen.
Als internationale speler streeft DHL altijd kwaliteit na en weet je zeker dat je zending in goede handen is en uiteindelijk in de juiste (die van jou) terecht komen.
DPD
DPD is wellicht in Nederland wellicht wat minder bekend, maar is een uitstekende (inter)nationale vervoerder.
DPD streeft naar kwaliteit. Je weet zeker dat je zending in goede handen is en uiteindelijk in jouw handen terechtkomt.