After Summer SALE! SHOP NU

Verzendkosten

Binnen Nederland verzenden we GRATIS. Voor verzendingen naar het buitenland hanteren we wel verzendkosten. Mocht je andere vragen hebben over het verzenden van een pakket, dan vind je het antwoord waarschijnlijk wel op deze pagina. We leggen je uit hoe de Track&Trace werkt, wat je moet doen als je je pakket niet ontvangen hebt, of je je pakket ook kunt ophalen en wat je moet doen als je per ongeluk verkeerde gegevens hebt ingevuld bij je bestelling. Staat je vraag er niet tussen, bekijk dan onze FAQ pagina. Het belangrijkste bij alles: geen paniek, we lossen het samen met je op.

Verzendkosten bij Ergonomiewebshop.nl

NederlandBelgiëLuxemburgDuitsland
VerzendkostenGRATIS€17,50€17,50€17,50
Levertijdzie productzie productzie productzie product
Track&trace✓✓✓✓
Ophalen✓✓✓✓
Prijzen zijn incl. BTW

Wil je je pakketje laten verzenden naar een ander land?

Indien je dat wenst kunnen we over de hele wereld verzenden. Echter vragen we je om even contact op te nemen voor de verzendkosten van een land dat niet in de lijst hierboven staat.


Wat gebeurt er na het bestellen? 

1. Bedankt

Zodra jij je bestelling geplaatst hebt gaan wij voor je aan de slag. Vinden we leuk! Het verhaal van je pakketreis begint hier. Gelukkig niet al te spannend. We hebben het namelijk al honderden keren succesvol gedaan.

2. Verzenden

Jouw taak zit erop, nu mogen wij los. We gaan je bestelling zo snel mogelijk verzamelen en klaarzetten. Dat kan vanuit onszelf of direct vanuit de producent. We kijken voor je wat het snelste is. Als het pakketje eenmaal klaarstaat gaat hij op transport.

3. Track & Trace

Yes! Je pakketje is onderweg. Je ontvangt via e-mail een track&trace code. Met de ontvangen track&trace code kun je altijd zien waar je pakketje zich bevindt.

Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track&trace in de verzendbevestiging. Voor het verwerken van je order maken we gebruik van Shops United. We verzenden je pakket standaard met PostNL of onze eigen bezorgdienst. We werken niet met expres zendingen.

4. Ding-dong

Oké, alles is gecheckt, de chauffeur is onderweg. Het wachten kan beginnen…

… Daar is de bezorger! Met je bestelling. Uitpakken! En aan de slag met je nieuwe product(en). Heb je nog vragen, neem gerust contact op met een van onze ergonomie specialisten via telefoon, mail of WhatsApp. Veel plezier met je bestelling!

Pakketje niet ontvangen?

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. We gaan het oplossen, beloofd! Check eerst de onderstaande punten:

  • Check de Track & Trace code van het pakket: In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.
  • Check het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
  • Check je brievenbus: Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.

Mocht je na bovenstaande punten alsnog geen pakket ontvangen hebben, neem dan contact met ons op en we zoeken samen naar de oplossing. Soms gaat er wel eens iets mis bij ons, of de vervoerder; we zijn net mensen.

Gegevens wijzigen

Heb je je order geplaatst maar zie je dat je een fout gemaakt hebt in je adresgegevens of ergens anders? Geen paniek, neem zo snel mogelijk contact met ons op en we gaan je helpen het probleem op te lossen.


Kies je favoriete bezorgmethode 

box seam - Ergonomiewebshop

Bezorging

Gewoon wachten tot de bel gaat.

Je wilt natuurlijk een betrouwbare vervoerder, die zorgvuldig met je bestelling omgaat. Naast onze eigen bezorgdienst maken we ook gebruik van PostNL, DHL en DPD.

shop window - Ergonomiewebshop

Ophalen

Direct je product in handen.

Je bestelling bij ons ophalen, dat is geen probleem. Wel alleen op afspraak, dus maak die afspraak en kom langs. Dan heb jij je product meteen in je handen.

Onze vervoerders

verzendkosten gratis in NL of via onze showroom

Eigen bezorgservice

Voor bepaalde kwetsbare producten zetten we onze eigen bezorgservice in. Dat is wat veiliger en vaak ook wat sneller. Je ontvangt hierbij geen track&trace, maar we zullen contact met je opnemen.

logo - Ergonomiewebshop

PostNL

PostNL is de meest gebruikte vervoerder in Nederland. Op zich geen garantie voor succes. Jouw en onze ervaring is wat telt. En die is positief. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, of is een bestelling vertraagd in verband met drukte. Kan altijd gebeuren, geen paniek.

PostNL levert snel, heeft een overzichtelijk track&trace systeem en werkt zelfs met tijdvakken. Je weet vaak de dag van tevoren al hoe laat je bestelling de volgende dag ongeveer binnen is.

logo 1 - Ergonomiewebshop

DHL

DHL, de vertrouwde gele bus met rode letters staat al jaren garant voor kwalitatieve en snelle leveringen.

Als internationale speler streeft DHL altijd kwaliteit na en weet je zeker dat je zending in goede handen is en uiteindelijk in de juiste (die van jou) terecht komen.

logo 2 - Ergonomiewebshop

DPD

DPD is wellicht in Nederland wellicht wat minder bekend, maar is een uitstekende (inter)nationale vervoerder.

DPD streeft naar kwaliteit. Je weet zeker dat je zending in goede handen is en uiteindelijk in jouw handen terechtkomt.

De meestgestelde FAQ's

Hoe snel heb ik mijn product?

Op de productpagina van het product vind je de levertermijn van het desbetreffende product. Staat er nu niets op de productpagina, ga dan uit van 1-3 werkdagen. We zijn ook afhankelijk van de vervoerder, dus het kan helaas wel eens iets langer duren of juist toch sneller gaan. We zijn net mensen.

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, Klarna achteraf betalen, PayPal, Creditcard, Bankoverschrijving, of als bedrijf Op Rekening. Je eerste order dien je wel even vooraf te betalen. Voelt wat fijner, werken we tenminste niet voor niks.

Is er ook een fysieke winkel?

We hebben een showroom, waar je op afspraak een bezoek aan kunt brengen. Hier kun je overigens ook je producten afhalen, als je dat liever hebt. Lekker makkelijk.

Hoe kan ik retourneren?

Dat is simpel. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan in ons retourportal. Binnen 10 werkdagen na retourontvangst van je product door ons wordt het bedrag* teruggeboekt via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling plaatste. Komt helemaal goed.

* Krijg ik het volledige bedrag terug?

– is je product compleet en in originele staat en verpakking, dan krijg je altijd 100% vergoed als je het binnen de gestelde termijn retour stuurt.
– is je product incompleet en/of zonder verpakking, dan krijg je 75% vergoed.
– is je product beschadigd, dan krijg je 50% vergoed.

Is er een kortingscode actief?

Momenteel is er geen kortingscode actief.

Meer vragen?
Antwoorden vind je op de FAQ pagina.

ergonomiewebshop logo
Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00