Binnen NL verzenden we gratis. Voor verzendingen naar het buitenland hanteren we wel verzendkosten. Mocht je andere vragen hebben over het verzenden van een pakket, dan vind je het antwoord waarschijnlijk wel op deze pagina. We leggen je uit hoe de Track&Trace werkt, wat je moet doen als je je pakket niet ontvangen hebt, of je je pakket ook kunt ophalen en wat je moet doen als je per ongeluk verkeerde gegevens hebt ingevuld bij je bestelling. Staat je vraag er niet tussen, bekijk dan onze FAQ pagina. Het belangrijkste bij alles: geen paniek, we lossen het samen met je op.
Alles over verzendkosten bij Ergonomiewebshop
Gratis verzending binnen NL
Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden.
Verzending buitenland
Verzenden naar het buitenland? Dan betaal je wel verzendkosten. Voor België, Duitsland en Luxemburg berekenen we €13,- excl. BTW aan verzendkosten.
Track & Trace
Nadat het pakket ons verlaten heeft, volg je het pakket via de track & trace link die je via de mail ontvangt. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen. Voor het verwerken van je order maken we gebruik van Sendcloud. We verzenden je pakket standaard met DHL, Post NL, DPD of UPS. We werken niet met expres zendingen.
Pakket niet ontvangen?
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
- Check de Track & Trace code van het pakket: In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.
- Check het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
- Check je brievenbus: Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen hebben, neem dan contact met ons op en we zoeken samen naar de oplossing.
Gegevens wijzigen
Heb je je order geplaatst maar zie je dat je een fout gemaakt hebt in je adresgegevens of ergens anders? Geen paniek, neem zo snel mogelijk contact met ons op en we gaan je helpen het probleem op te lossen.
Pakket ophalen
Haal je je bestelling liever zelf op? Dat kan in onze showroom in Heerlen, maar wel enkel op afspraak.
