After Summer SALE! SHOP NU

Hoe plaats ik een bestelling?

Laten we voorop stellen dat we het je zo makkelijk mogelijk willen maken om een bestelling te plaatsen. Mocht je tijdens het bestellen, of tijdens het bezoeken van de webshop, tegen een of meerdere problemen aanlopen, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Dan gaan we samen kijken waar het fout gaat en hoe we dat kunnen oplossen. Zodat jij je bestelling alsnog kunt afronden. Bij ons geldt: gratis bezorging, gratis ruilen, vertrouwd winkelen, veilig betalen & comfortabel werkenâ„¢.

Klaar voor de start?

Bestellen doe je in 3 simpele stappen. Je kunt een bestelling plaatsen zonder account, maar we raden je aan om direct een account aan te maken. Dat maakt het makkelijker om je bestellingen te bekijken en je kunt zelf gegevens aanpassen. Wanneer je vervolgens nog een keer onze webshop bezoekt voor een volgende bestelling, log je in met je e-mailadres + wachtwoord en staan je gegevens al allemaal ingevuld. Dan bestel je dus zelfs in 2 stappen!

bestelling stap 1

Leg het artikel in je winkelwagen.

bestelling stap 2

Vul je gegevens in.

bestelling stap 3

Reken je bestelling af.

Hoe vind ik mijn product?

Je kunt op verschillende manieren bij je gewenste product komen. Via ons menu hebben we alles ingedeeld op categorieën, zo kun je gemakkelijk door de webshop navigeren. Zoek je bijvoorbeeld een ergonomische muis, dan ben je binnen 2 klikken bij ons volledige aanbod ergonomische muizen. Ben je op zoek naar een specifiek product en weet je de naam of het artikelnummer, dan kun je natuurlijk ook onze zoekfunctie gebruiken. Door de hele webshop is de zoekfunctie zichtbaar. Rechtsboven op iedere pagina, links naast je winkelwagentje, vind je het zoekveld. Als je op het icoontje klikt opent het zoekveld. Hier geef je je zoekopdracht in en vervolgens duw je op ‘enter’ op je toetsenbord.

Welk product heb ik nodig?

Twijfel je welk product je nodig hebt? Geen probleem. Neem contact met ons op via e-mail, WhatsApp of telefoon om persoonlijk advies te krijgen. Bij de meeste producten staat bovendien vermeld welke klachten ze helpen verminderen.

Een geplaatste bestelling aanpassen

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en deze wilt aanpassen, is het afhankelijk van de fase waarin de bestelling zich bevindt of dit nog mogelijk is. Neem altijd even contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen doen. Is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen dan kun je het artikel altijd retourneren en het goede product opnieuw bestellen.

ergonomiewebshop logo
Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00